martes, 25 de junio de 2013

Sociabilitzar-se

Quan arriibes a la maternitat hi ha un cosa per la que no et preparen,  sociabilitzar amb altres pares.
Durant l'embaràs ja tens les primeres mostres del que serà a partir d'ara. " jo tinc vòmits", " doncs jo ardors", el meu part va ser molt ràpid", el meu va durar 20 hores"  i així entres en un bucle sense fi... explicant cada petita cosa que et passa amb un i jo....
Un cop tens el teu nadó en braços la cosa es pitjor (si pitjor.... jo no m'ho puc creure!) La son, el menjar, si gateja, si camina....
Mentre són petits i no busquen interactuar amb ningú la cosa es pot suportar, però arriba un dia que volen estar amb altres nens, o córrer pel parc... I aquell dia vulguis o no trobes a altres mares! Mares que en la majoria dels casos no tenen res a veure amb tu, a part de tenir un nadó de més o menys la mateixa edat, unes mares amb les que mai a la vida haguessis parlat si no fos per aquest bebito que ara ja no ho és tant i que demana que tothom, absolutament tothom, l'agafi en braços!
Jo encara sóc afortunada, amb el meu horari coincideixo amb poques mamis. És el papachuzo qui es troba amb les mamis de l'escala (un bloc de 90 pisos on gairebé tots tenen nens) a la piscina o al parc. I és ell qui ha de ser simpàtic i posar bones cares, perquè encara que a nosaltres no ens vingui gens de gust fer nous amics, la nostre bebechuza en te moltes ganes!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario