lunes, 17 de junio de 2013

I al final arriba l'estiu

I sembla que per fi comença la calor, i aquest cap de setmana ha estat marcat per aquesta. El dissabte vam tenir l'últim dia del curs a la piscina, i la ebebchu, va nedar, capbussar-se i tirar-se per un tobogan improvitzat!!
Després de la festa (amb cançons de la Xuxa incloses) vam anar cap  a la Ràpita, a dinar amb els avis, banyar-nos a una mini piscina i abans de marxar cap a casa a la platja i menjar un gelat!
Diumenge ens teníem que llevar d'hora, el papachuzo participava a una carrera i volíem anar a buscar-lo a la meta.... però no va poder ser... ens vam adormir i quan vam arribar ell ja tornava... quin greu em va saber!!
Després d'una dutxa vam anar cap a Valls, a disfrutar de la fresca i de la picina! Que be s'ho va passar la bebechuza tirant-se a la piscina. com xala dins l'aigua!!!és com un peixet. Després tenim una feinada per treure-la.
Vaig tenir temps d'acabar un llibre. El guardián invisible
El papachuzo havia escoltat molt bones crítiques així que el vaig comprar per Sant Jordi. Quan ell el va acabar va dir-me que no li havia agradat gaire però vaig voler donar-li una oportunitat.
I no... no m'ha agradat, és una novel·la negra que passa al Pais Basc, crec q vol tocar masses trames i al final et quedes amb ganes de més, fa només unes lleugeres pinzellades a algunes d'elles i pel meu gust el final s'agafa amb pinces... No se si toca les trames tan per sobre per que vol ser una triologia... però tampoc se si m'he quedat amb ganes de llegir els altres llibres. Haurem de veure quina pinta tenen les altres dos novel·les.
I també vaig tenir temps de fer una mica de ganxet. Ja us ho ensenyaré!

No hay comentarios:

Publicar un comentario