jueves, 23 de mayo de 2013

Un any

Ara fa un any vas venir a omplir la nostre vida de riures.
Fa un any que he apres que és estimar per sobre de tot, d'aixecar-me als matins amb un somriure tot i no haver dormit.
Cada dia aprens coses noves i jo al·lucino amb les coses que fas, la manera com et fas entendre, com no tenim cap dubte del que vols en un moment determinat.
M'agrada escoltar els teus riures de bon matí.
M'agrada com jugues a sortir corrent i després et dones la volta per venir a fer una abraçada ben forta.
M'agraden els teus petons dolços, plens de babes
M'agrada llegir-te els llibres que tu mateixa tries i em fas repetir una i altre vegada
M'agrada veure't menjar, flipo com disfrutes amb la mongeta tendra
M'agrada tot de tu i m'agrada compartir-ho amb tu.Veure com creixes sent un bebè feliç i rialler. Vull acompanyar-te en aquesta aventura i aprendre totes les coses que tens per ensenyar-me.
T'estimo molt bebechuza!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario