jueves, 30 de mayo de 2013

Pastís de Coca cola ( i també cake pops!)

Un dels pastissos que vaig preparar pel cumpleanys de la bebechuza va ser de coca-cola. Crec que és dels millors pastissos de xocolata que he tastat, m'encanta la textura i el sabor. Serà cosa de la coca-cola? o potser dels nubols de sucre? No se que serà, però queda deliciós, us ho prometo!

 Ingredients

- 170 gr mantega
- 175 ml coca cola
- 45 gr xocolata sense sucre tallada a trossets
- 40 gr nubes
- 265 gr farina
- 60 gr xocolata en pols
- 1 culleradeta llevadura
- 1/2 culleradeta bicarbonat
- 330 gr sucre
- 40 ml oli
- 2 culleradetes extracte de vainilla
- 150 ml buttermmilk (si no teniu buttemilk, es posa una cullerada de suc de llimona o de vinagre blanc, es deixa reposar 10 minuts i... taxan! ja tenim el buttermilk!

Precalentar el forna  170º
1. Posem al foc la cocacola amb la mantega, quan la maneta s'hagi desfet afegim les nubes i la xocolata tallada a trossets. Quan estigui tot desfet deixem refredar
2. En un bol barregem la farina, la xocolata en pols, la llevadura i el bicarbonat
3. En un altre bol barregem el sucre amb l'oli. Afegim la vainilla i els ous d'un en un.
4. Incorporem la barreja de la farina i el buttermilk.
5. Quan estigui tot ben integrat afegim l barreja de la cocacola,
6. Es posa la massa als motllos  (jo en vaig utilitzar dos, despre´s un dels pastissos va ser el que vaig utilitzar per fer els cake pops. )
7. Es posa al forn uns 40 minuts o fins que al punxar un escuradents surt net.
8. Deixar refredar

Per decorar vaig utilitzar xocolata desfeta i despres m&m's pel damunt per donar un toc de color!!

Com us he dit vaig utilitzar el segon pastis per fer cake pops.


Els cake pops els va fer la Patrícia,
primer s'ha de desfer el pastis, el millor es utilitzar les mans. Quan està desfet del tot, s'ha de pesar, ja que necessitarem, la meitat del pes en formatge tipus filadefia.
Continuem barrejant amb les mans ( si teniu nens segur que els hi encanta!!!) i un cop ben barrejat toca fer boletes, que vam banyar en xocolata desfeta (vam desfer la xocolata al bany maria)i després vam tirar fideus de colors pel damunt!!!!

És important deixar les boletes a la nevera una estona per que agafin consistència i per clavar el palet millor si es mulla primer en el xocolata!

Bon profit!

No hay comentarios:

Publicar un comentario