jueves, 9 de mayo de 2013

Moda i embaràs

Totes les que estiguin embarassades o hagin estat embarassades últimament saben que la roba premama és horrorosa  o val una fortuna. Donar una volta per la secció premama del Corte INglés dona ganes de quedar-se tancada a casa fins el moment del part!
Jo vaig decidir no gastar gaires diners, i vaig passar amb dos parells de pantalons premama i després comprar roba de talles més grans, d'aquesta manera tot era una mica més econòmic i podia compra en rebaixes. Les samarretes marcant panxulina m'encantaven i els vestits van donar-me molt de joc!
Algunes de les coses que em vaig posar durant l'embaràs són aquestes:










Kling, Pepa Loves, Judith Bel, Blanco, Bershka o Mango van ser algunes de les marques que em van acompanyar durant aquells 9 mesos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario