martes, 2 de julio de 2013

Vilaplana- La Mussara

Aquest cap de setmana ha tocat excursió. I de les xules. Sembla mentida que tan a prop de casa tinguem uns paisatges tant bonics.

Vam sortir des de Vilaplana per pujar fins a la Mussara, aproximadament 7 km pel bosc trobant-nos amb el rierol de les Tosques, que gràcies a les pluges del Juny anava ple d'aigua!.

Just sortint del poble trobem aquet raconet:
El camí es fa molt amè, hi ha tot de raconets on poder fer una remullada o agafar forces, ja que la pujada es bastant forta durant tot el trajecte.

Després d'unes dues horetes i mitja vam arribar al refugi de la Mussara, on vam donar de dinar a la bebechuza i vam demanar uns entrepans per nosaltres. També vam deixar que la bebechuza estires les cames, la pobre portava tot el matí a la motxilla! Quan ja havíem recuperat forces vam començar la baixada!

És una excursió que es pot fer perfectament portant el bebè a la motxilla, no te cap pas difícil, però els nens que fa poc que caminen ho tenen complicat, primer per la distància i segon per la quantitat de pedres que trobem pel camí.  Uns metres abans del refugi comença una pista de sorra, aquest és el recorregut que va poder fer la bebechuza, uns 500 metres més o menys planets, perfectes per que ella pogués caminar i córrer, acariciar el arbres i mirar les floretes, les abelles i les papallones.

Poder gaudir de la natura sense tenir que fer hores de cotxe és un luxe que hem d'aprofitar!!!